2018. január 27., szombat

Cassandra Clare - Gonosz fortélyok (The Dark Artifices) sorozat

1. Cassandra Clare - Éjfél kisasszony (Lady Midnight)


„Igen, ​árnyvadász vagyok. Éles kard, még élesebb nyelv.”
Főszerepben az árnyvadászok!

Öt év telt el a Mennyei tűz városa eseményei óta, amikor az árnyvadászok a kihalás szélére sodródtak. Emma Carstairs már nem gyászoló kislány, hanem egy fiatal nő, aki elszántan keresi szülei gyilkosát, hogy megbosszulhassa szeretteit és az őt ért veszteségeket.
Oldalán a parabataiával, Julian Blackthornnal egy démoni cselszövést próbál felderíteni Los Angelesben, a Sunset sugárúttól egészen a Santa Monica partjait mosó, igéző tengerig követve a nyomokat. Emmának meg kell tanulnia bízni a szívében és az eszében. A szíve azonban veszélyes irányba húzza…
A helyzetet tovább bonyolítja, hogy Julian bátyja, Mark – akit a tündérek öt évvel ezelőtt elraboltak – egy alku részeként váratlanul hazatérhet. A tündérek mindenre hajlandók, hogy kiderítsék, ki gyilkolja a fajtájukat… és ehhez szükségük van az árnyvadászok segítségére. Ám a tündérek földjén másként telik az idő, így Mark alig öregedett, és nem ismeri meg a családját. Vajon valóban sikerülhet visszatérnie közéjük? Tényleg elengedik a tündérek?
Cassandra Clare új sorozatának szívfacsaró első része telis-tele van csillogással, bűbájjal és persze árnyvadászokkal…
„Új sorozat a démonvadászat közben kibontakozó tiltott szerelem koronázatlan királynőjétől… Clare egyedi stílusának rajongói imádni fogják a lenyűgöző új szereplőgárdát, a perzselő szenvedélyt és a gyilkos indulatokat.” – Kirkus Reviews


2. Cassandra Clare - Árnyak ura (Lord of Shadows)


A napos Los Angeles igazán sötét hely is tud lenni.
Emma Carstairs végre megbosszulta a szülei halálát. Azt hitte, békében élhet, mégsem tud megnyugodni. Hiába vágyakozik Julian után, meg kell védenie őt a parabataiok közötti szerelem rettenetes következményeitől, ezért inkább a fiú bátyjával, Markkal jár. Mark azonban öt évet töltött a tündérek között – vajon lehet-e még belőle valaha igazi árnyvadász?
Tündérföldén sincsen nyugalom. Az ellentündérek királya belefáradt a hidegbékébe, és többé nem hajlandó úgy ugrálni, ahogy az árnyvadászok fütyülnek. A tündérkirálynővel kötött alku és a Klávé törvényei között egyensúlyozva Emmának, Juliannek és Marknak meg kell találnia a módját, hogy megvédjék mindazt, ami kedves a szívüknek, még mielőtt túl késő lenne.
Gazdagítsd az élményeidet!


24 megjegyzés:

  1. Szia szeretném ezt a kekékötetet de sajnos nem tudom letölteni 😢nem tudnád el küldeni őket e-mailben a kkinga89.kk@gmail.com címre kérném szépen

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretném ezt a két könyvet. Nagyon örülnék ha átküldenéd a kanockata@gmail.com-ra Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa! Nekem is küldd át légyszíves ide: bertabrigi13@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is nagyooon szeretném ezt a két könyvet.. Kérlek küldd át a bosziprint@gmail.com címre! Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  5. Imádom ezek a könyveket ès nagyon szeretném elolvasni...kérlek küldd el erre az email címre:petertunde2000@gmail.com nagyon köszönöm

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretném ezt a két könyvet elolvasni.
    Kérlek, küldd el erre az email címre:
    ptorok.csilla@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia,
    Én is kérném a 2. Kötetet,az Árnyak urát.
    Köszönöm
    odor27@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Nekem is eltudnád küldeni az Árnyak urát??? nanita871029@gmail.com rá? Örök hála!!

    VálaszTörlés
  9. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az Árnyak urát a juhaszjazmin1007@gmail.com címre? Előre is nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  10. Szia en sem tudom letolteni, esetleg nem lehetne orvosolni?

    VálaszTörlés
  11. Szia,
    Sajnos én sem tudom letölteni. Nekem is el tudnád küldeni az Árnyak urát a karmacsi.krisztina@gmail.com címre?
    Előre is nagyon szépen köszönöm .

    VálaszTörlés
  12. Szia! Én is csatlakozom az előttem állókhoz, szeretném elolvasni az Árnyak urát. Ha lehetséges átküldenéd nekem? levai@kabelnet.hu Köszi! Kriszti

    VálaszTörlés
  13. Szia! Sajnos nem tudom letölteni. A második könyvet el tudnád küldeni? Köszönettel: btk974@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Szia nem tudom letölteni az Árnyak urát! El tudja valaki küldeni nekem a djd00@freemail.hu címre? Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  16. Szia/sziasztok! Mint az előttem szólók, sajnos én sem tudom letölteni az Árnyak urát 😢 El tudná valaki küldeni nekem is a csmesi99@gmail.com címre? Nagyon köszönöm előre is! 🤗

    VálaszTörlés
  17. Szi nekem is küld el kérlek az árnyak urát az enagy930@gmail.com -ra . Köszi elöre is☺

    VálaszTörlés
  18. Cassandra Clare könyveit nem lehet letölteni! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok esetleg halott valaki valamit a 3 reszrol?

    VálaszTörlés
  20. Hello! Kérlek küld el nekem is emailben a könyveket☺️😙! kittytoth23@gmail.com előre is köszönöm szépen!!!!szép napot!

    VálaszTörlés
  21. Szia! Nem tudom letölteni, el tudnád küldeni erre az email címre: hkrisza@gmail.com
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  22. Szia! El tudnád küldeni ezeket a könyveket nekem e-mailben? igazibolya74@gmail.com Előre is köszi

    VálaszTörlés
  23. Szia. El tudnád küldeni nekem ezeket a könyveket?
    schneider.lejla1010@gmail.com
    Előre is köszönöm szépen!😊

    VálaszTörlés
  24. Szia! Kérlek küldd nekem az Árnyak urát? gerencsermaria67@gmail.com
    Előre is köszönöm

    VálaszTörlés