2018. január 26., péntek

Abbi Glines - Te vagy nekem a... (Sea Breeze) sorozat

Abbi Glines - Te vagy nekem a levegő (Sea Breeze 1.)


A ​tengerparti kisvárosban, Sea Breeze-ben Sadie felfedezi, hogy a szenvedélynek semmi sem állhat az útjába. Felkavaró olvasmány a bestsellereiről híres Abbi Glinestól. Sadie White a nyári szünetben a tengerparton dolgozik, de nem holmi strandőrként. Mivel a mamája terhes, és nem hajlandó dolgozni, ezért helyette Sadie lesz az egyik közeli szigeten nyaraló gazdag család házvezetőnője. Amikor a család megérkezik a nyári vakációra, Sadie döbbenten látja, hogy a tulajdonos nem más, mint Jax Stone, a világ egyik legismertebb ifjú rockere. Ha Sadie egy mindennapi lány lenne – ha nem azzal telne az élete, hogy gondját viseli az anyjának, és rendben tartja az otthonukat –, akkor talán feldobná, hogy egy rocksztárnak dolgozhat. De nem ez a helyzet. Sadie-t nem izgatja a hírnév, ám Jax mégis vonzódik hozzá. A lány lenyűgözi, de a fiú küzd a vonzalom ellen. Jax világában a kapcsolatok nem működnek, és minél jobban kívánja Sadie-t, annál erősebb a meggyőződése, hogy a lány többet érdemelne. A nyár végére Jax rájön, Sadie nélkül lélegezni sem képes. Vajon a szerelem legyőzi a két világ közt tátongó szakadékot?


Abbi Glines - Te vagy nekem a tűz (Sea Breeze 2.)


Marcus ​Hardy abban bízott, hogy egy kellemes év vár rá a főiskolán, és végre elfelejtheti az előző nyarat. De családi bonyodalmak miatt vissza kellett költöznie az óceánparti Sea Breeze-be. A szoknyavadász Cage-nél húzza meg magát, ám a lakásban folyamatosan ki-be járnak az emberek. Többségükben hosszú lábú lányok, akik legfeljebb egy-két éjszakát töltenek ott. 
Marcus próbálja összeszedni magát, de úgy tűnik, ezt a nehéz időszakot csak egyetlen dolog tudja feledtetni: egy gyönyörű, vörös hajú lány. Willow – avagy Low – gyakori vendég Cage lakásában. Kettejük viszonya nem egyszerű: Cage kihasználva a főiskolai baseballsztárság előnyeit, minden csinos lányt meghódított, aki csak az útjába került, de úgy képzelte, hogy feleségül fogja venni Low-t, ha már kitombolta magát. 
Marcus képtelen felfogni, hogyan működhet ez a kapcsolat, mindent megtett annak érdekében, hogy lebeszélje erről Cage-et és Willow-t. De aztán a szépen felépített tervet keresztülhúzza egy elképzelhetetlennek tűnő felismerés. Marcusnak választania kell Low és a családja között. Mert amikor kiderült az igazság, nem maradt más választása.

Letöltés


Abbi Glines - Te vagy nekem a remény (Sea Breeze 3.)


Cage ​York baseball játékos nagyravágyó tervekkel és reményekkel. Igazi vagány srác, aki imádja a nyüzsgő várost, a napfényt és a szép lányokat. Ám az álmai hamar szertefoszlanak, és a hőn áhított karrier helyett Sea Breeze-től távol ragad egy farmon. Eva Brooks, élete sokáig úgy zajlott, ahogy a nagy könyvben mag van írva. Mindig a kitűzött cél felé haladt, és el is érte azt. Egészen addig, amíg első szerelme, John Beasley, életét nem vesztette egy tragédiában. Eva gondosan megtervezett élete egy pillanat alatt semmivé lett. A csalódott Cage és az összetört szívű Eva találkozása nem indul zökkenőmentesen. A lány, úgy tűnik, kezdetben utálja a fiút. Eva próbálja bezárkózni, és megvédeni magát egy esetleges újabb csalódástól. De Cage nem adja fel., minden alkalmat megragad, hogy a lány közelében lehessen. És ahogy az idő halad, Eva is rájön, hogy mindketten új reményt adhatnak a másiknak. De képesek lesznek maguk mögött hagyni a múltat? És ami talán még fontosabb: le tudnak mondani terveikről, vágyaikról a szerelemért?


Letöltés


Abbi Glines - Te vagy nekem a remény (Sea Breeze 4.)


Preston ​Drake vonzó és megnyerő, ráadásul egy igazi rosszfiú. Nem okoz neki gondot, hogy bármelyik nőt az ujjai köré csavarja, és ezt ki is használja. Tipikusan olyan srác, akitől egy okos lány távol tartja magát. De valóban ez az igazi énje? Amanda Hardy szíve már egy jó ideje vadul dobog a bátyja haverjáért, Prestonért. De a lány azt kívánja, bárcsak ne remegnének meg a térdei minden egyes alkalommal, amikor meglátja a fiút. Gyűlöli, hogy a szíve őrült iramban kezd verni, valahányszor Preston megereszt felé egy mosolyt. Nem tud ellenállni neki. Az ismerősök aggódva figyelik az eseményeket. Senki sem akarja, hogy együtt legyenek. Sem Amanda bátyja, Marcus, akinek a házassága lassan menthetetlenné válik, sem Preston haverjai. Túl sokat tudnak a srác sötét oldaláról. Még maga Preston is tudja, hogy nem elég jó a lánynak. Mindennek ellenére Amanda mégis úgy érzi, több van amögött, amit Preston mutat a világnak, és elhatározza, felfedi, milyen titkok rejtőznek a csábító, kék szemekben – titkok, amelyek megmagyarázhatnák a tetteit. Titkok, amelyeket Amanda talán nem lesz képes megbocsátani. A veszélyes vonzalom nem múlik el, és ezt sem Preston, sem Amanda nem tagadhatja le.

Letöltés




Abbi Glines - Te vagy nekem a jövő (Sea Breeze 5.)


Cage ​Yorknak végre mindene megvan, amire valaha vágyott, Eva pedig csak a hab a tortán: ő a tökéletes lány, gyönyörű és tüzes. Viszont a baseballösztöndíj mindig is az álma volt. Így amikor Cage eléri ezt, Evával túl kell élniük a távkapcsolat nehézségeit – és az összes veszélyesen csábító helyzetet, ami ezzel jár. Olyanokat, amelyeknek nem biztos, hogy az egykori rosszfiú, Cage York ellen tud állni. 

A fiatalok megbeszélik, hogy együtt költöznek Tennesseebe, ám Eva édesapja beteg lesz, így a lány nem tarthat Cage-dzsel. A távolság lassan bizalmatlanságot szül, és amikor olyan fotók látnak napvilágot, amik bebizonyítják, hogy Cage nem volt hűséges, egy csapásra minden rosszra fordul. De Cage vajon tényleg ilyen könnyen lemondana a szerelméről? Eva őrülten vonzó szomszédja és gyermekkori barátja, Jeremy karjaiban lel vigaszra, aki megígéri, hogy úgy fog vigyázni rá, ahogy Cage sosem tudna. Ez pedig egy olyan ígéret, ami túl jó ahhoz, hogy Eva elutasítsa. 
A baseball és álmai nője között őrlődve Cage-nek bizonyítania kell, hogy megérdemli Eva szerelmét, vagy azzal kell számolnia, hogy örökre elveszíti őt.



40 megjegyzés:

  1. Szia, sajnos az utolsó részt "Te vagy nekem a jövő" nem tudom letölteni. Kérlek szépen küld el karmacsi.krisztina@gmail.com címre. Nagyon szépen köszönömköszönöm .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Én se tudom az utolsó részt letolteni. Kérlek küld el nekem. elvirapopi@gmail.com. Köszönöm

      Törlés
  2. Szia sajnos az utolsó részt nem tudom letölteni (Te vagy nekem a jövő). Kérlek küld el nekem a horvathrami53@gmail.com-ra. Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia, sajnos az utolsó részt "Te vagy nekem a jövő" nem tudom letölteni. Kérlek szépen küld el horvateszter112@gmail.com címre. Nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Szia én is szeretnélek megkérni,hogy küld el nekem az utolsó részt!Az eddigieket és ezt is előre is köszi!

    VálaszTörlés
  5. Szia, én is szeretném kérni az utolsó részt (Te vagy nekem a jövő) emailben:bettinanagyova9@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  6. Szia nekem is elkűldened az utolsó részt, Köszönöm ballszi24@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Az utolsó kötetet én is szeretném kérni! szabonikolett2000@outlook.hu

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon szeretném én is tovább olvasni. lencz.erika@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Szia! El tudnád az utolsó részt küldeni a fatalreni@gmail.com-ra? Köszönöm!

    VálaszTörlés
  10. Szia! Az utolsó részt nekem is elküldenéd? elesne.laczkoszilvia@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Szia e tudnád küldeni nekem is az utolsó részt? korsosbzita@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Szia! El tudnád küldeni az utolsó részt nekem is? :) csapszi.99@gmail.com
    Köszönöm! ^^

    VálaszTörlés
  13. Szia, én is szeretnélek megkérni, hogy küldd el e-mail-ben a sorozat 5. részét. Előre is köszönöm. csetainemarta@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Szia! El tudnád küldeni az utolsó részt légyszi? :) j.petra002@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Nekem is el tudnád küldeni az 5. részt?
    Köszönöm szépen!

    sinkoviki@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az utolsó részt? :) fodor.gyorgyi87@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az utolsó részt?(Te vagy nekem a jövő
    soosreka2000@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szia!Én is szeretném hogy elküldéd e-mail-ben a sorozat 5. részét.Köszönöm

    VálaszTörlés
  19. Szia el tudnad küldeni nekem is az 5.reszet .köszi
    ballszi24@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia eltudnád nekem küldeni az 5.részt köszi
    jmelitta1985@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia nekem is eltudnád küldeni az utolsó részt
    viviendemkovics@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Szia! Elküldenéd nekem is az 5 részt. Köszi sarkanyandi802@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Szia! Elküldenéd nekem is az 5 részt. Köszi sarkanyandi802@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia! Légyszi el tudod küldeni nekem is az utsó részt? Előre is nagyon köszi regoczi.dorottya@gmail.com

    VálaszTörlés
  25. Szia
    Léci küld el nekem is az utolsó részt.előre is köszönöm
    marcsi31@freemail.hu

    VálaszTörlés
  26. Szia! Nekem is el tudnád küldeni az 5. részét? ignacnehajni@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia! Az első kötetet szeretném letölteni,de nem lehet! El tudnád nekem küldeni légyszi! Előre is köszönöm! anita.pataki29@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia! Csak a másodikat tudtam letölteni, el tudnád küldeni a többit?
    E-mail: tormabianka88@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  29. Szia csak a másodikat lehet letölteni, el tudnád küldeni a többit? E-mail cím: tokoseniko12@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. szia, szeretném megkérdezni, hogy a Te vagy nekem a csábítás megvan e neked. Állítólag ez az ötödik rész, alexandra.hu-n így olvastam. köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  31. Szia! A Te vagy nekem a jövő-t nekem is el tudnád küldeni esetleg? Köszönöm előre is! nagy.moni91@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia. En is beallnek es.szeretnem emailbe kerni az utolso reszt (te vagy nekem a jovo) koszonom
    f.rita@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Én csak egy könyvet tudtam letőlteni :(

    VálaszTörlés
  34. Sziasztok egyik részt se engedi letölteni valaki el tudja küldeni?
    fanni.2000.05.02.toth@gmail.com címre
    Nagyon megköszönném

    VálaszTörlés
  35. Sziasztok! Szeretném letölteni a teljes sorozatot. Valaki tudna segíteni? szoroz@gmail.com címre
    Köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
  36. Sziasztok!
    Nem tudom le tölteni a sorozatot. Valamikor meg volt, és most újból szeretném olvasni.
    Ha valaki el küldené nekem, nagyon hálás lennék 😊
    ficazsaklina@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Sziasztok! Nem engedi letölteni a sorozatot. Valaki el küldené nekem? 🙂 morvai.reginaa@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Sziasztok! Nem engedi letölteni nekem sem, valaki el tudná küldeni? k.ildiko003@gmail.com

    VálaszTörlés